seo paslaugos

Kaip svetainės greitis pagerina SEO optimizavimą?

Svetainės greitis yra vienas iš daugelio veiksnių, susijusių su optimizavimu paieškos sistemoms (SEO), tačiau jis nėra vienintelis.

SEO – tai turinio ir svetainės naudojimo pritaikymo praktika pagal tai, kaip paieškos sistemos, tokios kaip Google ir Bing, vertina tinklalapius ir reitinguoja juos paieškos rezultatuose. SEO tikslas yra kuo aukščiau reitinguoti puslapius paieškos rezultatuose, o tai galiausiai pritraukia daugiau srauto į svetainę.

Paieškos sistemos požiūriu svarbu, kad vartotojai galėtų lengvai rasti jiems reikalingą informaciją, todėl labai svarbi yra svetainės naudotojo patirtis. Svetainės našumas yra didelė vartotojo patirties dalis; vartotoją vargina, kai reikia laukti, kol puslapiai bus įkelti.

Kiek svetainės greitis turi įtakos SEO?

2010 m. Google paskelbė, kad svetainės greitis bus įtrauktas į jų paieškos reitingą. Nuo to laiko svetainės našumas tapo įtakingesnis, o našumo optimizavimas dabar yra didelė SEO optimizavimo dalis. Pradiniame pranešime apie svetainės greitį kaip reitingavimo veiksnį „Google“ pabrėžė vartotojo perspektyvą ir tai, kaip lėta svetainė neigiamai veikia vartotojo patirtį.

Google“ taip pat atkreipė dėmesį į tai, kad vartotojai buvo mažiau linkę likti lėtai įkeliamose svetainėse. (Tai reikštų, kad mažiau tikėtina, kad vartotojai pasiliks pakankamai ilgai, kad gautų atsakymą į savo užklausą.)

„Google“ neatskleidžia išsamios informacijos apie savo paieškos algoritmus, todėl sunku tiksliai įvertinti, kiek svetainės greitis turi įtakos SEO. Tačiau svetainės patogumas ir bendra naudotojų patirtis tikrai yra labai svarbūs, ypač mobiliuosiuose įrenginiuose, o pačios „Google“ tyrimai parodė, kad 53% svetainių mobiliesiems yra visiškai apleidžiamos, jei jų įkėlimas trunka ilgiau nei 3 sekundes.

SEO
7 patarimai, praversiantys kuriant naują logotipą
Žmonės myli akimis arba gero dizaino svarba verslui?
7 patarimai, praversiantys kuriant naują logotipą
Žmonės myli akimis arba gero dizaino svarba verslui?