Ką velnias veikia detalėse?

Sudėtingame verslo pasaulyje įmonių biurų ir posėdžių salių salėse neretai nuskamba viena frazė: „velnias slypi detalėse“. Šis posakis, teigiantis, kad smulkmenos gali turėti didelį poveikį, ypač aktualus kalbant apie verslo komunikaciją ir prekės ženklo įvaizdį. Nors didžiosios strategijos ir visa apimančios įmonės vizijos yra labai svarbios, būtent smulkmenos gali tapti lemiamu sėkmės veiksniu.

Žinutė su klaidomis nenuteikia maloniai

 

Efektyvi komunikacija yra gyvybiškai svarbi kiekvienai organizacijai. Nes tai ne tik informacijos perteikimas, bet darymas tai tiksliai ir aiškiai. Netinkamas bendravimas, kad ir koks nereikšmingas jis atrodytų, gali sukelti nesusipratimų, klaidų ir net prarastų galimybių. Pavyzdžiui, elektroninis laiškas, išsiųstas kruopščiai nepatikrinus, ar jame nėra rašybos klaidų, netiksli informacija arba dviprasmiškos kalbos, gali sukelti sumaištį ir sumažinti jūsų patikimumą. Be to, bendravimo tonas ir profesionalumas atspindi verslo vertybes. Atsitiktinis ar pernelyg neformalus požiūris gali būti klaidingai suprastas oficialiame kontekste, o pernelyg formalus bendravimas gali pasirodyti šaltas ir beasmenis.

Atidžiau pažvelgus į, regis, neblogą logotipą pamatai, kad jis sukurtas atmestinai

 

Brendas yra tai, kaip klientai, investuotojai ir plačioji visuomenė suvokia jūsų parduodamą prekės ženklą. Nors logotipai, šūkiai ir reklaminės kampanijos yra labiau matomi, tikroji prekės ženklo stiprybė slypi šiuos elementus palaikančių detalių nuoseklume ir kokybėje. Pavyzdžiui, įmonės interneto svetainė turi būti kruopščiai suprojektuota taip, kad būtų patogi naudoti, informatyvi ir vizualiai patraukli. Kiekvienas turinio elementas – nuo socialinių tinklų post‘ų iki produktų katalogo – turėtų atitikti prekės ženklo balsą ir vertybes.

Apgalvoto smulkmenos padeda pasijusti ypatingai

 

Dėmesys detalėms yra tai, kas atskiria vidutinybes nuo aukštos klasės verslų. Jos sukuria ypatingą atmosferą, tokiais, iš pažiūros nedideliais dalykais, kaip kokybiškas pieštukas su viešbučio ženklu ant registratūros stalo, siuvinėta medžiaginė servėtėlė restorane, internetu pirktų batų dėžė, su medvilnės krepšeliu viduje ir rūpinimosi instrukcijomis, ant ekologiško popieriaus, užrašyta brendo šriftu, kuris nesiskiria nuo naudojamo e-parduotuvėje. Ir net jeigu žmonės to akivaidžiai tarsi nepastebi, jie nejučia susikuria tam tikrą vaizdinį, nuomonę ir simpatijas.

Svarbu ir verlso vidaus procesai. Visuose padaliniuose turėtų būti išlaikytas prekės ženklo pranešimų ir komunikacijos nuoseklumas. Labai svarbu, kad ir patys darbuotojai bei verslo atstovai suprastų ir tiksliai perteiktų prekės ženklo vertybes. Reguliarūs auditai ir grįžtamojo ryšio mechanizmai gali padėti užtikrinti, kad kiekviena detalė atitiktų įmonės standartus ir lūkesčius.

Nereikia daug investuoti, kad parodytum dėmesį savo pirkėjui

 

Skaitmeniniame amžiuje, kai informacija yra lengvai prieinama, o konkurencija – arši, smulkmenų nepaisymas gali greitai ir kartais nepataisomai pakenkti prekės ženklo įvaizdžiui. Šiandien vartotojai yra reiklesni ir turi didesnių lūkesčių. Jie pastebi neatitikimus ir prieštaravimus, o jų pasitikėjimą gali lengvai pakirsti, atrodytų, nedideli netikslumai.

Taigi, kaip matome, niekur nepabėgsime nuo dėmesingumo smulkmenoms. Ypač jeigu norite auginti savo verslo vertę ir orientuotis į aukštesnės klasės paslaugas ir produktus. Jeigu jūsų tikslas nėra parduoti kuo daugiau bet ko už kuo mažesnę kainą, neišvengiamai turėtumėte apgalvoti kaip sukurti ir kuo labiau išpildyti tą savitumą, už kurį jus atsimins ir įvertins.

DizainasSprendimai versluiSvetainės
Žmonės myli akimis arba gero dizaino svarba verslui?
Žmonės myli akimis arba gero dizaino svarba verslui?